torsdag 9 april 2009

Torsdag

Hoj.
Får ta och uppdatera lite nu igen.

Vad har man då gjort i veckan som gått.
Har fått harvat färdigt 2 av våra åkrar och fått sått på en av dom, skulle sått den sista idag men det regnade ju såklart så får vänta tills på lördag.
Jag har hjälpt min morbror med halm också, fått tömt rätt bra på all den gamla halmen faktiskt men mycket kvar än så.
Lämnat in min mobil för den ville ju inte som jag ville. Hämta ut den idag och den funkar bra än så länge.
Annars har man väl gjort lite allt möjligt i veckan.

Idag så har man varit på körskolan, gick mycket bra. Får nog börja med teorin snart.
Jobbat idag med. Va tvungen att måga ut alla lam boxarna, blev mer skit än jag trodde. Väntar fortfarande på lammen, men dom borde komma nu snart.
Annars så har man inte gjort så mycket mer idag.

Funderar på att ta och bada lite om det blir bra väder till helgen. Kanske in till stan och ta sig en öl med. Får se hur mycket man orkar i helgen.

Förresten Glad Påsk.


Här har ni en liten Påsk bild.


Här är en liten vår bild till.

Ha det bra :).

1 kommentar:

Unknown sa...

Glad påsk på dig med :)