torsdag 21 maj 2009

Torsdag (Måste ju bryta mönstret ;P).

Ja då va det torsdag då, eller jag snart fredag men ja.

Det börjar dra ihoppa sig till många saker nu faktiskt. För det första så är där ju körkortet, är väl typ någon några månader kvar. Sen så har vi allt jobb med hö och halm intag, måste repparera lite saker med innan så. Sen så ska man inte glömma studenterna man ska på med.

Har iallafall fått hem saker till den nya täppan som jag ska sätta upp, dock så såg jag att jag hade glömt att beställa några saker, så måste vänta typ en vecka till innan det funkar som det ska.

Annars har det varit det vanliga denna veckan, jobba borta och sen jobba hemma typ.

Ja det ända nya skulle väl vara att min tv tyckte att det skulle vara bra om jag inte kunde kolla på digital tv längre så.

Bara för att det är student snart så får ni en gammal bild på mig ;P.
Student mössa i handen, så ni förstår nog varför jag la upp den:p.


Ne nu ska man nanna lite kanske. Hej och hå.

Inga kommentarer: